DailyObjects, a D2C tech accessories brand, raised Rs 72 crore ($8.6 million) from 360 One Ventures. The funds will support working capital and expansion. Valued at Rs 382 crore, the company has expanded its ESOP pool and posted two-fold revenue growth to Rs 83 crore in FY23.
Read More
Hatsun Agro Product Limited ने Milk Mantra का acquire, ₹233 करोड़ में 100% हिस्सेदारी खरीदी
भारत की अग्रणी डेयरी उत्पाद निर्माता कंपनी Hatsun Agro Product Limited (HAP) ने ओडिशा स्थित डेयरी ब्रांड Milk
स्पेशलिटी कॉफी ब्रांड Chelvies Coffee ने जुटाए $1 मिलियन, देशभर
स्पेशलिटी कॉफी और डाइनिंग अनुभव प्रदान करने वाले ब्रांड Chelvies Coffee ने अपने प्री-सीरीज ए फंडिंग राउंड में
post-production software company Postudio ने जुटाए $1 मिलियन,
क्लाउड-बेस्ड पोस्ट-प्रोडक्शन सॉफ्टवेयर कंपनी Postudio ने अपने प्री-सीड फंडिंग राउंड में $1 मिलियन (लगभग ₹8.2 करोड़) जुटाए हैं।